Support

Teksten door achtergrondkleur en tekstkleur moeilijk zichtbaar voor mij

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Teksten door achtergrondkleur en tekstkleur moeilijk zichtbaar voor mij

ik heb RN al verteld dat ze mij hiervoorlopig niet meer zien . Ik heb een aangepaste bril en kan de verschillendekleurencombinaties niet meer goed zien. Zij hebben ICT ers die niet ingaan opslechtzienden en mensen met zichtbeperking. Kreeg alleen als antwoord dat zehet jammer vonden. Maar is testfase waren er geen problemen. Kennelijk geentesters met zichtbeperking. Baal er goed van. Heb bij lang spelen en zoals numijn favoriet als caller zere ogen en hoofdpijn. Moet zo nu en dan pauze nemenvan een half uur en zie dingen niet scherp.

Jammer dat wij door ouderdom en beperkingen ookbij jullie niet gehoord worden. (ouderdom discriminatie) Zo houden jullieweinig spelers over die in hun pensioentijd iets willen doen in gezelschap vananderen.
      even ter aanvulling, Witte letters/cijfers oporanje of lichtblauwe achtergrond zijn een crime voor mij en zie ik zeer wazig.ook andere kleurcombinaties zijn voor mij slecht. Het tabblad berichten isverbeterd maar zie graag dat ik dat kan uitzomen zodat de letters groterworden. Hoop dat jullie er iets mee doen. Kijk eind van het jaar nog eens hiermaar ben bang dat het echt geen goede recensie wordt wat ik nu al bemerk
    • Hoihoi

Allereerst sorry dat het spel momenteel niet goed aangepast is aan jouw aandoening. Ik ga jouw suggestie zeker en vast doorgeven aan het team.
      Helaas zijn er zoveel aandoeningen dat niet alle games kunnen worden aangepast. Hier kruipt namelijk ook tijd en geld in. Maar om van ouderdom discriminatie te spreken...

Met vriendelijke groeten
      Jatari

Heb je een vraag? Vind hier het antwoord: RailNation Answers NL

Forumregels en netiquette
      Moderators zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week.