Laat Rail Nation cheats toe?

• Op woensdag 12 september hebben verschillende mensen op kolenkast een melding gedaan bij support over het feit dat er 1 speler vals speelt, En een programma gebruikt om vals te spelen, Er is ook door verschillende mensen, Verschillend bewijs aangeleverd.

Het gaat om het feit dat deze speler een groot aantal steden heeft, alleen ze zijn niet aan gesloten met elkaar. Dus dit is onmogelijk. Daarnaast kan die tientallen miljoen meer uitgeven aan upgrade van gebouwen dan dat die verdiend. En hij kan zijn treinen zonder dienstregeling laten staan en toch miljoenen verdienen.

Hiervoor is allemaal bewijs aangeleverd door een hele hoop spelers, Alleen support gaat hier niet over het is nu aan de ontwikkelaars in Duitsland. We zijn nu 9 dagen verder (7 werkdagen), En deze speler kan nog steeds door gaan met zijn praktijken.

Hierdoor lopen de rest van de spelers op de server, goud, prestige mis en kost het voor spelers geld om investeringen van deze speler terug te krijgen. Waarom lopen spelers goud en prestige mis?, Nou Titels worden aan hem toegekend, halveringen wachttijd passagiers. investeringen in industrieën. Dus mensen lopen titels mis, wat weer prestige is, wat aan het eind goud is.

Maar het feit is dat de ontwikkelaars in Duitsland dus toestaan dat mensen cheat programma's gebruiken om vals te spelen.
    En ongeloofwaardig zijn, De spelers dus in de steek laten, En hun medewerkers op de nederlandse kolenkast server in de steek laten, Want die krijgen alle kritiek over hun heen.

Maar de gevolgen zijn, dat alle spelers dus een cheat programma kunnen gaan gebruiken zonder dat er gevolgen aan vast zitten.
    Want als deze speler geen ban heeft, Kunnen de volgende spelers die het gaan gebruiken ook geen ban krijgen, Want je kan niet met 2 maten meten.

Dit lijkt niet de bedoeling te zijn dat straks iedereen aan vals spelen is.

Dus ik hoop dat de ontwikkelaars in Duitsland heel snel een beslissing nemen, En anders met een duidelijke uitleg komen waarom de speler door kan spelen.

Want als er niks gebeurt zijn er 3 opties waardoor ze in Duitsland misschien wakker worden.

1. Allemaal geen goud meer kopen.
    2. Stoppen met Rail Nation.
    3. Allemaal vals gaan spelen ( wat weer neer komt op geen inkomsten meer voor de ontwikkelaar)

Alle 3 de opties zou niet hoeven. Maar het zou fijn zijn als de ontwikkelaars met duidelijkheid komen waarom er niks gedaan wordt. Zowel voor de spelers, Als voor de werknemers. Want nu is er een hoop ontevreden.

• Hoihoi

Het is inderdaad nooit leuk om een valsspeler in een spel tegen te komen. Zowel niet in een bordspel als in een online spel zoals Rail Nation.

Zoals telkens beantwoord in de tickets die werden ingestuurd was deze bepaalde speler in onderzoek. Zowel door de NL-support als door de ontwikkelaars. Wij nemen het namelijk erg serieus als spelers bepaalde fouten uitbuiten of valsspelen.

Soms kan het wel handig zijn dat je de handelingen van een speler een aantal dagen volgt. Zo kom je meer te weten van hoe deze speler valsspeelt en kan je makkelijker te werk gaan om dergelijke manieren van valsspelen voor eens en altijd te voorkomen. Het zou namelijk jammer zijn dat je deze speler direct blokkeert maar de manier van hoe deze speler kan valsspelen niet wordt onderzocht en het binnen x aantal weken/maanden opnieuw begint.

Ik snap dat je het oneerlijk vindt dat je nu prestige en geld bent misgelopen, maar ik denk dat de voordelen hier beter opwegen tegen de nadelen.

Ik wens je nog veel succes toe!

Met vriendelijke groeten
    Jatari

• als eerst bedankt voor je antwoord.

Voor grroot deel heb je hierin gelijk, En wij snapen met zijn alle dat Railnation onderzoek wil doen. maar we zijn 9 dagen verder waarvan 7 werkdagen als jullie in weekend niet werken. na 5 dagen weet je wel hoe die dat doet. en anders zijn jullie al te laat met onderzoeken want onder tussen zijn alle steden verbonden.

Maar waarom downloaden jullie zelf het programma niet, dan kunnen jullie alles testen zonder dat een hele server hier nadeel van heeft. Want ik ga ervanuit dat jullie allang weten welk programma of truckje hier voor gebruikt wordt. Dus kan de speler verbannen worden. en kunnen jullie naar een oplossing zoeken.

En als jullie het niet weten wat die gebruikt zal ik als ik jullie was maar is in met de spelers contact opnemen, want er zijn bepaalde spelers die al lang uitgezocht hebben welke programma's hier voor gebruikt worden.

En dit gaat niet alleen over mij, ja ik loop ook geld prestige en goud mis. maar dit geldt voor elke speler binnen kolenkast.

Maar dit past helaas in het straatje van Travian games, net zolang rekken zodat ze niks hoeven te doen. (dit komt zo over), En veel spelers die die woensdag avond het bewijs gezien hebben op de chat, krijgen nog gelijk ook rail nation doet er niks mee, je krijgt het antwoord we gaan het onderzoeken.

En ze hebben nog gelijk ook, En voor mensen het verkeerd opvatten, Jij en de rest van het nederlandse team kan hier weinig aan doen, Omdat de ontwikkelaar dit moet doen.

Maar hebben de ontwikkelaars ook nog aangegeven in welk tijd bestek we moeten kijken?, deze ronde, een maand, een jaar, ...

• It is simple...- after many games and i don't know how much gold spent, this is the end, I will quit RailNation on this and all other Servers. For that matter, I'll quit Travian Games.

Support had enough days to monitor what this player does - not only days, game rounds - thats not the problem, the problem is support doesn't give a damn

• Beste crew,

Zo moeilijk is het toch niet om te zien dat er een script is die een spoor van willekeurig x naar y kan leggen.
    linkmanipulatie is niet toegestaan = punt.

Deze discussies heb ik bij Travian ook gevolgd - genegeerd - tot ik dacht bij een leuk actieve klein groepje kwam die van eea gebruikt maakte - toen was het klaar.

• I just checked this player - all cities are connected. I don't see the issue - most probably your browser takes old cache files. Press CTRL-F5 to check.

• Hoihoi

@Rikhardur je hebt hierin volledig gelijk. JHet is eenvoudig vast te stellen dat deze speler niet op een 'normale' manier de steden heeft geconnecteerd. Ik raad je aan mijn vorige bericht in deze thread te lezen. Daarin beantwoord ik je opmerking.

Met vriendelijke groeten
    Jatari

• I just checked this player - all cities are connected. I don't see the issue - most probably your browser takes old cache files. Press CTRL-F5 to check.

Nee Travian games heeft het 1,5 week gerekt waardoor deze speler dus alle tijd heeft gehad alle steden te verbinden. Kijk had 1 speler dit gezien, Dan zeg ik nog ja kan door cache komen. Maar de halve server, plus de mods hebben dit in levende lijven gezien.

No Travian games has the 1.5 week stretched making this player so all has had time to connect all cities. Look had 1 player seen this, then I say yes yet can by cache. But the half server, plus the mods have this in living bodies.

• Hoihoi

@Rikhardur je hebt hierin volledig gelijk. JHet is eenvoudig vast te stellen dat deze speler niet op een 'normale' manier de steden heeft geconnecteerd. Ik raad je aan mijn vorige bericht in deze thread te lezen. Daarin beantwoord ik je opmerking.

Met vriendelijke groeten
    Jatari

Jatari, bedankt voor je antwoord, maar travian games is een slecht bedrijf, die laat deze kwestie dus door een stel vrijwilligers opknappen. Want zelf durft loekie, of iemand nog hoger niet de spelers te woord te staan. En laten het jou doen of de mods, die 0,0 er aan kunnen doen.

Maar nu komen we op het feit duitsland is het aan rekken om zo hem geen ban te hoeven geven, want hij heeft ondertussen alles verbonden dus volgens Duitsland geen bewijs meer. En hij kan door spelen.

Dit betekend dat we weer bij de 3 opties gaan komen.

1. Stoppen met rn.
    2. Stoppen met geld uitgeven aan dit spel.
    3. Ook maar cheat programma te gebruiken.

En ik neig om opties 3 uit te gaan zoeken, en programma te zoeken, Om jullie en de rest van de spelers volgende ronde te tonen want voor slecht bedrijf travian games is en er dan nog niks gedaan is, En ja je kan mij, en de rest die dat doen niet bannen, Want macload is ook niet verbannen.

En je kan ook al lezen dat er aantal voor opties 1 gekozen hebben stoppen, Volgens mij is dat ook niet de bedoeling. Maar jullie zijn nog erger dan de politiek, Jullie luisteren niet naar spelers (en dan heb ik het niet over mij zelf). Jullie leven geen 1 regel na die jullie zelf opgesteld hebben. Jullie weten niet eens wat er speelt onder de spelers.

En nogmaals Jatari jou neem ik niks kwalijk, Ik vind het al top dat jij als enigste die nog het laagste op de lader van medewerkers staat reageert. Zouden de betaalde medewerkers ook moeten doen, Als loekie het niet durft, sturen ze maar iemand die het in het duits het komt uitleggen. Dan had ik nog respect gehad voor de ontwikkelaars.

• Persoonlijk had ik ook liever gehad dat deze speler per direct werd geweerd van de services door het overtreden van de regels. Ik snap geheel jullie frustraties als speler. Daar ik ook een speler ben deel ik dezelfde mening met jullie. Maar zoals ik al aangaf is het soms gewoon echt beter om deze speler te onderzoeken, te volgen in al z'n acties en zo de fouten te zien die hij misbruikt/bekijken welk programma hij gebruikt om te cheaten etc etc. Bekijk het als de politie die een onderzoek doet. Dat is juist hetzelfde. Soms is het beter de kleine man te volgen om een grote bende op te rollen.

Met vriendelijke groeten
    Jatari