Community feature

• Hallo allemaal,

Een tijdje geleden hebben wij jullie de keuze gegeven voor een aantal functies die jullie graag ingame terug zouden zien komen. De uitkomst daarvan was het gesplitste laboratorium.

Dit topic is bedoeld om hier over dat onderwerp te discussiëren.
    Wij zijn erg benieuwd naar jullie mening!

Groeten Loekie

• beste
    ik snap het even niet wat is het verschil tussen optie 1 en 2 en wat doet welke optie.

bedankt

maar op het zicht zou ik voor optie 1 gaan gewoon 1 keer klikken en kan je dan kiezen lijkt mij het maklijkste

• Hoihoi

We vragen aan de spelers om te kiezen tussen 2 verschillende mogelijke uitwerkingen van de technologieboom:

Optie A: De oplossing met twee knoppen
    Hier zou het een optie zijn om twee visuele gebouwen in het spel te hebben, maar slechts één groot klikbaar gebied dat je naar het laboratorium leidt en je kunt beslissen wat je daar wilt upgraden.

Optie B: De oplossing met twee gebouwen
    Als alternatief kunnen beide gebouwen hun eigen klikbare gebieden hebben, die elk leiden naar een apart menu. Dit zou de werking van de functie enigszins veranderen omdat twee afzonderlijke gebouwen ook zou betekenen dat ze beide gelijktijdig kunnen worden geüpgraded als een speler dat wil doen.

Meer info vind je in het nieuwsoverzicht: Wij hebben jouw mening nodig over het gesplitste laboratorium! - Free browser-based online strategy game - Rail Nation

Met vriendelijke groeten
    Jatari

• Ik ga voor geen van beide; beide opties gaan het spel alleen meer spelers kosten. het spel is al lastig genoeg met de nieuwe treinen en als je de levels van het laboratorium nog meer gaat verhogen dan raak je de spelers die het voor de lol spelen. ik juich verbetering toe en ik vind het goed dat Travian luistert naar de spelers maar ik denk dat travian niet alle "verbeteringen" in zo snel achter elkaar in het spel te proppen.

• Optie B!

Het gelijktijdig kunnen upgraden van de gebouwen spreekt mij erg aan. Ook verlaagt dit de kans op verkeerd klikken en maakt dit het overzichtelijker.

• Deze nieuwe functie heeft ook niet mijn voorkeur, maar als ik moet kiezen dan ga ik voor optie B.

Maar welke van de 2 het ook wordt, feit is dat 25 upgrades nu 50 upgrades worden en dat ik dan eigenlijk wel verwacht dat de kosten én de tijdsduur van de upgrades gehalveerd worden.

En hoe zit het met het superstartpakket en het welkomstpakket? Zit daar een upgrade van beide lab-gedeeltes bij?