kwaliteit is opeens slecht

• ik zat railnation te spelen en sloot mijn laptop en liet mijn speelwereld openstaan. maar toen ik hem weer aanzetten moest ik railnation herladen, nou dat had ik gedaan maar toen opeens was de kwaliteit van het beeld laag en gaf Lucy aan om een hardware acceleration aan te zetten omdat het beeld zo lage kwaliteit had ik heb het aangezet en het maakte niet veel verschil. nu is dit een blijvend probleem en gaat het niet weg bij alle speelwerelden gebeurt dit. dit probleem had ik ook al op een andere PC waarbij ik dacht dat het aan de PC lag. weet iemand hoe ik dit moet oplossen? want het is heel irritant.

• Hoihoi

Je gaat beter even na of de Hardwareversnelling aanstaat. Dit is namelijk een probleem met jouw flashplayer en niet met het spel.

• Open het spel en doe rechtsklik.
    • Klik instellingen.
    • Schakel de Hardwareversnelling in.
    • Vernieuw het spel.

Dit zou het moeten oplossen!

Zoniet, gelieve dan een screenshot te posten van je scherm.

Met vriendelijke groeten
    Jatari

• niet vervelend bedoelt maar hoe stuurt men een screenshot en ik denk niet dat het aan de browser ligt want voorheend eed hij het gewoon en de enige andere browser die ik heb is internet explorer en die is trager dan een trekschuit

• Hoihoi

1. Open je internetbrowser, log in op Rail Nation en open de gevraagde menu’s. (Zie hieronder.)

2. Druk op de toetsen Alt + Prnt Scrn. (Dit is een van de toetsen rechtsboven op je toetsenbord, meestal boven de backspace-knop.)

3. Start een fotobewerkingsprogramma (bijvoorbeeld Paint; dit zit op iedere Windows-computer onder Start -> Bureau-accessoires -> Paint) en open een nieuw bestand.

4. Druk op de toetsen Ctrl + V.

5. Een afdruk van je scherm verschijnt nu in het fotobewerkingsprogramma.

6. Sla het bestand op als .jpg

Daarna kan je deze bijvoegen als bijlage bij je bericht.

Met vriendelijke groeten
    Jatari

• De waarheid is hard, Al wil RN dit niet inzien. Maar dit is een andere discussie.

Nu de oplossing voor de speler dan maar, Het lage kwaliteit van het spel ligt niet aan je pc of browser, Het maakt ook niet uit of je hardwareversneller aan hebt staan of niet. Het blijft er beroert uitzien. RN geeft altijd eerst de schuld aan de spelers, of hun apparatuur. Maar het ligt gewoon aan RN, En zoals boompie ook aangaf dit gaat niet op korte temijn opgelost te worden.

Ik hoop je hier genoeg mee geïnformeerd te hebben, Het is een kut antwoord waar je niks mee kan maar helaas is het zo.

• En niet lulig bedoeld ofzo, Maar jatari jij weet ook heel goed dat dit niet het probleem van de speler was, Maar eerst met 101 opties komen, dan screens vragen en dan uit eindelijk naar tech sturen. Waarom kunnen niet gewoon de stappen over geslagen worden, Meteen toegeven at sinds de nieuwe interface zulke problemen ontstaan zijn en het door sturen naar tech dat scheelt een hoop gezeur. En zouden veel meer spelers respect voor jullie hebben.

• En niet lulig bedoeld ofzo, Maar jatari jij weet ook heel goed dat dit niet het probleem van de speler was, Maar eerst met 101 opties komen, dan screens vragen en dan uit eindelijk naar tech sturen. Waarom kunnen niet gewoon de stappen over geslagen worden, Meteen toegeven at sinds de nieuwe interface zulke problemen ontstaan zijn en het door sturen naar tech dat scheelt een hoop gezeur. En zouden veel meer spelers respect voor jullie hebben

Respect voor ons hebben, jazeker. Maar zonder een oorzaak te vinden voor het probleem is het voor ons en de ontwikkelaars zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik weet niet of je werkzaam bent in de IT, maar daar gebeurd het vaak dat er problemen optreden bij het ene toestel terwijl het andere toestel er totaal geen hinder van ondervindt. Fouten schuilen achter elk hoekje. 1 fout oplossen kan 10 nieuwe fouten in het daglicht brengen.

Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet gewoon aan de ontwikkelaars kan doorgeven: 'speler heeft last van slechte kwaliteit in het spel'. Daar zijn de ontwikkelaars ook niets mee. Indien ze niet visueel kunnen zien wat er fout gaat, of ze hebben geen stappen die ze kunnen ondernemen om de bug te reproduceren, probeer dan maar eens een oplossing te vinden.

Helaas kan er op het toestel van de speler zeer veel misgaan dat niets met Rail Nation te maken heeft. Zo is dit hoogstwaarschijnlijk een probleem met de Flash Player. Ik lees ook nergens dat het komt door of net na een update aan Rail Nation. Zoals de topic starter aangeeft, gebeurde het doordat de Hardwareversnelling niet aanstond. Mij lijkt het gewoon dat hij de Hardwareversnelling niet juist terug kan activeren. Dat is helaas niet een probleem dat tech-support kan oplossen want dit is in de configuratie van de computer van de speler. Ik kan enkel aangeven hoe die Hardwareversnelling weer te activeren.

Ik zou graag hebben dat we niet weer in deze eindeloze discussie terechtkomen en wil dan ook vragen om nu enkel te antwoorden op de vraag van de topic starter als de rest niets helpt bij het oplossen van zijn probleem.

Met vriendelijke groeten
    Jatari

• Tja jatari misschien moet travian eerst de 200 of meer bugs oplossen, En dan pas verder ontwikkelen van dingen, scheelt een hoop problemen. En het is heel makkelijk altijd de schuld bij de spelers te leggen, Toevallig kan ik je zo een screen sturen met hoe slecht het eruit ziet of het nou met of zonder hardware versneller, of het nou een nieuwe pc of oude pc is, of nieuwe versie van flash is of oude. Kijk is het op 1 apparaat dan geef ik jou gelijk dan kan het aan het apparaat liggen, Maar ik heb dit op verschillende pc's getest en blijft er bagger uit zien.

En natuurlijjk elk internet bedrijf of dit een website, spel of programma is heb je fouten, Maar Travian is wel kop loper hier in, En inplaats is de bezem er door heen te gooien en met een nieuwe 0 punt te beginnen zodat de meesten problemen opgelost zijn. Gaan we standaard het bij de speler leggen. En dat tech screens wil dat kan, Maar waarom leg je dan niet uit hoe je screen maakt als een speler hier om vraagt?

Want nu beticht jij mij van een discussie voeren en geen antwoord geven, Maar ik zie van jou nog steeds geen antwoord op zijn vraag hoe die screen maakt. En dat is het minste. Dus kijk ook eerst ff naar je zelf. En jij weet ook heel goed, al stuurt die screens in hoor je nooit meer wat van terug en de kans dat het opgelost wordt is ook laag of je ziet het na een jaar is opgelost worden. En nogmaals niks is simpel maar volgens mij weet niemand meer bij tech waar ze mee bezig zijn en welke bug er nou wel en niet is, Want bij elke update die hun testen op de duitse server ontstaan problemen, en nog rollen ze het wereld wijd uit waardoor iedereen weer problemen heeft. en elke update lost weer een x aantal bugs op en levert er ook weer het dubbele aantal bugs af.

En dit kan ontkent worden maar dat is nou het beeld wat iedereen heeft.

Maar dan kan jij nu dus uitleggen hoe je zowel bij windows en of mac een printscreen maakt zonder printscreen knop op het toetsenbord.

• Hoihoi

Indien je Windows gebruikt kan je bij start het programma 'Knip' vinden waarmee je ten allen tijde een screenshot kan maken ongeacht of er een knop op je toetsenbord staat.
    Via mac doe je dit door de toetsencombinatie Shift-Command (⌘)-5 in te drukken en screenshot te selecteren.

Met vriendelijke groeten
    Jatari