Verrassingsbonus aan de start?

• Dag Kilometerteller1

Je krijgt die bonus alleen als je de link aanklikt in de mail zelf en zo een account op de server aanmaakt. Als je al een account op de server hebt, dan krijg je de bonus inderdaad niet op je account geboekt.

Met vriendelijke groeten

Jatari

• Dag Kilometerteller1

Dit is een extraatje voor als je via de mail een account aanmaakt.
    Er is ook een aparte actie via Facebook. Dus best altijd even kijken naar welke de beste bonus oplevert en via daar je account na de herstart aanmaken 😉.

Met vriendelijke groeten

Jatari

• Dag Kilometerteller1

Ik begrijp zeker en vast dat de gebruikte woordkeuze een beetje verwarrend kan overkomen.

Laat ik de woorden verduidelijken:

Met account wordt bedoelt: een lobby-account. Dit is het account bij Rail Nation.

Daarnaast heb je ook een avatar nodig per spelwereld. Een avatar is je account op 1 bepaalde spelwereld. Dit laatste is dus wat ze bedoelen in de mail.

Je krijgt de geschenken als je een avatar aanmaakt op de spelwereld vermeld in de mail nadat je geklikt hebt op 'Inwisselen'. Je zal dan de geschenken vanzelf op je avatar zien verschijnen.

Ik hoop je hiermee het toch een beetje duidelijkere te hebben gemaakt.

Met vriendelijke groeten

Jatari

• Dag Kilometerteller1

Dat het verwarrend is, daar heb je helemaal gelijk in!

Ik neem het zeker mee in de volgende team-meeting!

Voor nu maken we een eenmalige uitzondering, de tickets zullen weldra op je account worden bijgeboekt.

Met vriendelijke groeten

Jatari

• Het probleem met Deze actie aan het begin van server is dat het niet deugt.

Het punt dat je het per mail krijgt is logisch, Want dit is de zelfde mail funtie die ook reclame stuurt.

Maar 3 punten kloppen niet.

1. De mail komt soms veel later pas in de mailbox dan dat de server start.

2. Als je het via de link naar de app gaat werkt het niet. (Dit is een bekend geval)

3. De ene keer werkt het wel als je het via die link naar de server gaat, De andere keer niet.

Dus de oplossing, Dit nu is zo snel mogelijk fixen, En het antwoord het is al bekend, Ja dit was een half jaar geleden ookal bekend en misschien al wel langer.

De mail duidelijker maken, En het zou fijn zijn dat de mail gelijk tijdig als de start van de server verstuurd word.

En dat er ook duidelijk in de mail komt te staan hoe het werkt, en dat het via de app niet werkt. Dit scheelt voor beide partijen een hoop gezeur.

• Dag остановилсяˁ˚ᴥ˚ˀ

Hierbij een beetje meer informatie over de punten die je aanhaalt:

1. De mails worden meteen verstuurd met de start van de server. Helaas is het voor een systeem onmogelijk om duizenden mails uit te sturen op 1 seconde tijd. Deze worden in batchen verstuurd en komt normaal binnen het halfuur wel bij je aan. Een halfuur wachten levert je geen grote achterstand op in het spel als je wilt genieten van de bonus. Desalnietemin kunnen teksten altijd beter. Ik ga dit meenemen in de volgende teammeeting.

2. Zoals je aangeefft heeft het team hier al weet van.

3. Dit werkt d.m.v. een cookie/sessie op te slaan in je browser. Indien je aangegeven hebt geen cookies te accepteren in je browser kan het wel al eens misgaan.

Bugs krijgen steeds een prioriteit. Grote bugs krijgen een hoge prioriteit, kleine bugs krijgen een kleine prioriteit.

Met vriendelijke groeten

Jatari

• Bedankt voor het antwoord Jatari, Alleen wat ik jammer vind, Dat het antwoord constant anders is. Hoe moeten de spelers nog weten wie de waarheid spreekt en wat de waarheid is.

op punt 2. van de app, Dit zou dan ook in de mail er bij gezet kunnen worden, Want natuurlijk weet de crew dit. Maar het is wel raar als het bekend is dat het via de app niet werkt. Dat het niet in de mail staat, Want als je als speler een ticket stuurt krijg je handmatig een prijs. Maar als mensen het niet doen hebben ze pech.

Maar verder bedankt voor het antwoord.

• 1. Je hoeft de mail niet eens af te wachten voor je welkomsbonus, je kunt ook de link op Facebook gebruiken ;)

2. Als je weet dat het via de app niet werkt, houd je daar toch gewoon rekening mee :/

3. Bij mij heeft het tot nu toe altijd gewerkt (via browser), en dan maakt het niks uit of ik de link in de mail heb gebruikt of de link op FB 8)

• Goeiemiddag

Wat ik nu ga zeggen is al meermaals gemeld, alsook wordt dit door elk bedrijf toegepast in de it-sector. Maar bugs worden nooit openbaar gemaakt indien dit niet nodig is om misbruik tegen te gaan. Dit gaat nu niet direct over een bug die te misbruiken valt, maar de regelgeving hieromtrent veranderd niet.

Spelers die hun bonus niet ontvangen hebben, zijn altijd vrij een bericht te sturen naar support, dan bekijken we wat mogelijk is voor deze speler individueel. Wij zijn hier namelijk om te helpen!

Bugs horen niet, daar is iedereen het over eens. Maar mensen maken fouten, of je het nu wilt of niet 😉

Met vriendelijke groeten

Jatari