Integratie

• Hallo allemaal, ik ben nieuw in dit spel sinds een paar dagen.

Ook moet ik mijn weg op dit forum een beetje vinden maar kan niets vinden wat betreft spelinformatie voor beginners waar ik zou kunnen nalezen wat sommige dingen betekenen en hoe het werkt.

Zo vind ik op industrieën de optie Integratie maar begrijp niet helemaal wat men hiermee bedoeld (onduidelijke uitleg ingame).

En de vouchers die je daarnaast ziet staan, 'direct wegsturen', ik begrijp niet wat ik er mee kan.

Dus kan iemand mij uitleggen over dit onderwerp, of een verwijzing waar ik deze info mogelijk kan vinden.

Dank u ;)

• Beste OpzijOpzijOpzij,

Ten eerste welkom op railnation! Je kunt de gebruikersinterface in talen zetten die je graag wilt zien. Hierdoor zie je alle overige talen niet en dat maakt het forum een stuk overzichtelijker. Dit kan door boven op het scherm control panel(zie foto) te drukken -> Settings general en dan de talen kiezen die je graag wilt zien -> submit.

Het spel went vanzelf, als starter raad ik je aan om de opdrachten van Lucy te volgen. Verder is er een railnation answers waar je een hoop informatie kunt vinden.

Rail Nation Answers

Integratie zie je daar onder opdracht 29.

Treinen hebben een wachttijd bij een industrie (zie foto) met deze vouchers is de wachttijd 0 seconde waardoor je meer inkomsten hebt per uur.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd! Als je nog meer vragen hebt aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Ashwin

• Ter verduidelijking: Integratie betekent dat je de grondstoffen voor een fabriek eerst aanlevert voordat je het product naar je stad rijdt.

Dus hout leveren aan de plankenfabriek rijden om daarna planken terug naar je stad te rijden.

Of graan leveren aan de veehouderij om daarna het vee weer terug te rijden.

Dat heet integratie rijden.

• Ook door het rijden van integratie, zoals hierboven door Muchacho uitgelegd, worden de voorraden aangevuld. Hier zal ook de wachttijd bij een industrie lager worden.

Ook zal je meer verdienen als je met integratie rijdt.