Mixed madness event van Lucy

• Beste spelers,

Lucy organiseert vanaf dinsdag 25 juni 00:00 wekelijks 6 events. 8|

Dit kunnen allerlei spelletjes zijn van raadsels tot rebus en van woordzoeker tot sudoku, per spel kun je punten verdienen (hoeveelheid wordt aangegeven in het speltopic). Deze spelletjes zullen 24 uur draaien waarna het topic op slot gaat en antwoorden niet meer mogelijk is.

Iedere maandag zal er opsomming worden gemaakt waarin de top 3 verschillende prijzen uitgereikt krijgen, de prijzen van deze week zijn:

1. Bonustrein van de vorige era (in era 1 ontvang je een bonustrein van era 1)

2. Onderzoekspunten worden aangevuld

3. 5 loterij tickets

Verder zal er iedere maandag een loting worden gehouden over alle deelnemers voor de troostprijs van 3x 3 loten (de top3 is hiervan uitgesloten).

Bij voldoende deelnemers zal het spel voor onbepaalde tijd gaan lopen. Het is niet mogelijk om je prijs te bewaren of te innen op een andere domein dan NL, omdat dit een event is georganiseerd door de Nederlandse crew.

Het spel zal worden gehost op het gemodereerde deel van het forum!

Events & Contests "moderated"

Suggesties voor spelletjes zijn ook zeer welkom deze kun je in Reactie weekly madness event van lucy posten, ook andere reacties zijn natuurlijk welkom. :saint:

Met vriendelijke groet,

Ashwin namens

Jouw Rail Nation Team NL

:engine:

• Het leek de eerste dag veelbelovend met maar liefst 19 deelnemers, maar helaas vielen de deelnemers snel af: bij de laatste game waren er slechts 2 inzendingen.

We willen hier dan ook graag jullie feedback zien over wat we beter kunnen doen om in het vervolg meer deelnemers vast te houden.

Minder games per week? Waren sommige games te moeilijk? Of juist te makkelijk? We horen het graag!

Dat gezegd hebbende, hier volgt de Top 3 van deze eerste week.

1: Naike met 41 punten. Naike wint 1 bonustrein van de vorige Era.

2: Glazenier en DSnepke met 40 punten. Zij winnen een aanvulling van de onderzoekspunten.

3: DiePapa met 30 punten. DiePapa wint 5 loterij tickets.

Gefeliciteerd aan de prijswinnaars!

We geven ook 3 troostprijzen weg van 3 loterij tickets.

De kandidaten zijn door Randomizer gehaald, en de volgende 3 krijgen de poedelprijs:

Retour, Minitrixx en Stokbrood.

Alle winnaars kunnen bij mij in een privé bericht (conversatie) aangeven waar ze de prijzen willen ontvangen.

• Er schijnen wat problemen te zijn met het bereiken van mijn account, daar ik het een en ander wilde corrigeren.

Dit is eigenlijk mijn speel account, en wilde daardoor een crew account maken.

Maar dit lukte niet zoals ik voor ogen had, dus is dit mijn enige account die aanspreekbaar is.

Graag dan ook jullie prijzen van week 1 via dit account claimen.

• PRIJSWINNAARS WEEK 2

1. Naike. 40 punten
    2. DSnepke. 33 punten.

3. Stokbrood. 26 punten.

Troostprijs: Rikhardur

Alle prijzen zijn reeds uitgekeerd.

Deze week slaan we over in verband met de Jigsaw puzzel, volgende week zullen we weer één spel hosten.