Welke scenario zou jij graag zien?

• Hallo allemaal,

Heb je de enquête gezien? Natuurlijk hopen we dat jullie allemaal deze hebben ingevuld.

Het resultaat is nog niet bekend, maar in de tussentijd willen we graag weten wat je vindt van de mogelijke scenario's:

• Afrika

• Berlijn

• China

• Groot-Brittannië

• India

• Rusland en Duitsland

• Rusland, Mongolië, China

• De toekomst (The Future)

• De Orient Express

Hou je vooral niet aan want dit wordt mogelijk wel een nieuwe server! 8)

Met vriendelijke groet,

Ashwin namens

Jouw Rail Nation

• Ik heb geen enquête gezien, of wellicht gewoon gemist/overheen gekeken :/

Waar kan ik die vinden?

Hallo dit was een persoonlijke enquite dus ik raad je aan om je mail af te speuren ^^ Graag hoor ik ook van je welke scenario je graag zou willen spelen aangezien we richting deze gaan :D

• Hallo dit was een persoonlijke enquite dus ik raad je aan om je mail af te speuren ^^ Graag hoor ik ook van je welke scenario je graag zou willen spelen aangezien we richting deze gaan :D

Ja gevonden tussen de spam, moet even uitzoeken waarom die daar terecht kwam :/

Natuurlijk hopen we dat jullie allemaal deze hebben ingevuld, zo niet, dan is hier nog genoeg tijd voor.

Helaas krijg ik de volgende melding als ik op de link in de mail klik:

This survey is not accepting additional responses at this time. Thank You! :(

Ik vind hier interessante namen tussen zitten :thumbsup: maar omdat het nogal verschilt tussen stad (Berlijn) en heel continent (Afrika) vraag ik mij af of deze scenario's ook nog scenario-specifieke kenmerken hebben, zoals SoE (regio's) en USA (oost vs west, geen pax)?

Als ik alleen op de namen af moet gaan 8o is mijn top 3: De Toekomst - De Oriënt Express - Berlijn 8)

:engine1: NL01 Stoomketel :engine1: NL201 Euromast :engine1: M1.201 Scandinavia :engine1: ES201 El Escorial :engine1: COMM301 Black Forest :engine1:

• Transiberie lijn (rusland)

China

India

en dan de orignele classic versie weer, zonder pax en zoveel mogelijk levelen om zo gunstig en goed mogelijk het e.s. in te gaan. Terug naar het begin van 2013. Geen poespas met presidenten, raadsleden e.d.

• 1. Rusland met de Trans-Siberische spoorlijn

2. Oriënt express

3. De toekomst (The Future) -Veel mogelijkheden met nieuwe goedjes, wel beetje gek om in de toekomst met met zwaluwen te beginnen ;)

Bij de eerste zal het leuk zijn dat je op een of andere manier de route afreist, heb de Trans-Siberische spoorlijn erbij gezet omdat die toch echt meer met goederenvervoer is ipv diplomaten en koningen van de Oriënt Express.

• Ik ga voor de future. Wil die zwevende treinen met supersnelheid wel eens voorbij zien zoeven!

^^

Zijn er eigenlijk bepaalde scenario's die jullie anders zouden willen zien? Een KK die bijvoorbeeld 10 dagen duurt per era i.p.v. 7?

• Zijn er eigenlijk bepaalde scenario's die jullie anders zouden willen zien? Een KK die bijvoorbeeld 10 dagen duurt per era i.p.v. 7?

10 dagen zou nog te doen zijn, ik persoonlijk vind de speedservers veel te snel gaan. De normale 12 weken servers zijn prima.

De speedservers zijn ideaal voor mensen die veel online kunnen zijn overdag. Als je werkt is dit niet te doen en raak je veel te snel ver achterop.

• Bedankt voor je toevoeging mag ik weten wat je zou kiezen als je een top 3 zou maken en waarom? ^^

Future, leuke nieuwe goederen

Trans-Siberie, idem

Orient, idem.

Ik ben het met Naike eens: en dan de originele classic versie weer, zonder pax en zoveel mogelijk levelen om zo gunstig en goed mogelijk het e.s. in te gaan. Terug naar het begin van 2013. Geen poespas met presidenten, raadsleden e.d.

Maar dan als speedserver. Gewoon 1 week per era. Zien een stad zo hoog mogelijk te krijgen.