Master of Secrets

• Beste spelers,

De laatste Masters Community Challenge gaat beginnen. We zijn verheugd om de finale van onze Masters Community Challenge-serie te starten. En uiteindelijk kan slechts één speler de welverdiende titel Master of Secrets behalen.

MasterOfSecrets.png

mos 2.png

Datum van het eerste hoofdstuk: Morgen, 9 oktober 2019 - in <deze thread>.

Datum van het laatste hoofdstuk: 26 oktober 2019 - 18:00 CEST (wees klaar op dit moment).

Moge de laatste uitdaging beginnen!

Veel succes

Ashwin namens

Jouw Rail Nation

• Ik, de passagier op stoel nummer 4, opende mijn ogen. De ondraaglijke pijn in mijn hoofd onderbrak mijn rust. Hoe lang heb ik geslapen? Ik kon het niet zeggen. Kon 3 minuten of 3 dagen zijn geweest ... Of misschien zelfs langer? Het laatste wat ik me herinnerde was dat ik in deze trein stapte. Maar toen ... Wat gebeurde er toen?

Mijn gedachten zijn vertroebel. Ik kon me niets herinneren. Zelfs mijn naam niet. Ik keek om me heen en besefte dat alle andere stoelen om me heen leeg waren. Ik was er echter zeker van dat er veel andere passagiers waren toen ik in de trein stapte. Wat is er met hen gebeurd? Ik keek uit het raam ... De trein reed met hoge snelheid door een soort tunnel. En op basis van het krijsende en piepende geluid van de machine, draaide het op volle snelheid! Ik staarde naar buiten en probeerde een idee te krijgen waar ik was. Maar het enige dat ik zag, was overal duisternis en witte mist. Het was een angstaanjagende aanblik.

mist.png

De deur naar de machinist was slechts een paar meter verwijderd. De conducteur zat daar waarschijnlijk in, dus liep ik naar de deur en probeerde hem te openen. Maar de deur was op slot. Een rood massief ijzeren slot hing aan de deur. Er stond een inscriptie op het slot: "Alleen de Master of Secrets heeft de sleutel tot dit slot".

slot.png

Wat bizar. Wat was er aan de hand? Ik klopte op de deur 'bam bam bam'. "Hé! ... Is daar iemand?", Geen antwoord. Of de conducteur was daar niet of hij weigerde te antwoorden.

Ik had een slecht gevoel over deze situatie. Een heel ... slecht ... gevoel.

line-clipart-page-break-7.png