fijne-feestdagen-flash-sale-bonus-code

• De bonus code werkt niet, bij innen komt er een foutmelding en een probeer opnieuw. Bij opnieuw proberen de melding is al ingewisseld. :cursing:

En de goud aanbieding had ook wel weer eens voor de aanschaf van het plus account mogen gelden.

- - - - - - - - - - - - - - - - -:engine1::engine1::engine1: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

If a turtle doesn’t have a shell, is he homeless or naked?

• Mijn bandje loopt misschien weer vast, Maar het is nu al meer dan 2 uur geleden dat de eerste berichten binnen kwamen van spelers over De error van de bonuscode.

Dus wederom ga ik zeggen, COMMUNICATIE . Wat doen jullie wereldwijd. eerst meer dan een uur weg duiken als Railnation. Wat tot gevolg is , Op het forum en chat ontstaat onrust en geklaag. Support krijgt een berg tickets wat ook niet mee helpt. Kost jullie veel tijd.

En jullie houden vanuit Railnation altijd van die spam berichten over alle nutteloze dingen te posten binnen het spel. Maar na 15 min Even een bericht op alle servers gooien Dat er inderdaad problemen zijn met de bonuscode en dat er naar oplossing gezocht wordt. Is weer te veel werk?

Waarom zeg ik dit nou weer voor de zoveelste keer voor 2 punten:

1. Dit scheelt een hoop werk voor jullie, Scheelt een hoop voor de systemen die niet overbelast raken.

2. Het scheelt een hoop irritatie bij jullie klanten.

Dus ik hoop dat jullie er nu wereldwijd nu is wat mee gaan doen met de communicatie bij bugs, storingen en andere grote problemen. Inplaats bij elk incident te roepen we gaan er aan werken.

railnationwiki

Mijn signature verwijderen die ik al meer dan een jaar heb, Zonder enig bericht waarom. Vind ik persoonlijk jammer.
    GOOD-BYE RAIL NATION

• En nog een tip, Als ze toch het problemen moeten fixen dan kunnen ze meteen de tijd goed zetten van berichten.

Je spam bericht op de server die je stuurde is om 17:48 uur gestuurd volgens het systeem. Terwijl dit om 15:48 hoorde te zijn.

railnationwiki

Mijn signature verwijderen die ik al meer dan een jaar heb, Zonder enig bericht waarom. Vind ik persoonlijk jammer.
    GOOD-BYE RAIL NATION