code feestdagen

• Code ingewisseld en melding gekregen probleem en probeer het later nog eens. Alleen gaat dat dus niet want krijg te zien "code reeds ingewisseld".

Wel makkelijk cadeau's geven zo :-(

Bvd Hoopvol

• Ik kreeg een foutmelding dat de server te druk was, nu de melding dat de code al ingewisseld is.

Graag een oplossing, anders wordt het een heel vervelende kerst op rn

• Hallo allemaal,

Zoals wellicht duidelijk is geworden ligt het probleem bij RN en niet bij jullie. We werken momenteel aan een oplossing en zullen een nieuwe code in deze topic plaatsen:

Fijne feestdagen - Flash Sale & bonus code

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Ashwin

• Is de startdatum van de volgende ronde NL201 Euromast bekend?

De feestcode wil ik het liefst inwisselen op die server omdat die server mijn favoriete server is, maar indien die server niet start voor 02-01-2020, zal ik hem op een andere server moeten inwisselen.

• bij mij is hetzelfde gebeurd code ingewisseld en niks gekregen

Inmiddels werkt de code wel.

Is de startdatum van de volgende ronde NL201 Euromast bekend?

De feestcode wil ik het liefst inwisselen op die server omdat die server mijn favoriete server is, maar indien die server niet start voor 02-01-2020, zal ik hem op een andere server moeten inwisselen.

De 201 zal starten na de feestdagen. Er zal komende periode geen enkele server starten.

• Good News for those playing on Broadway and Euromast!

The new expiration date for the RN-MERRY-XMAS code is 17th of January, 04.00.01 UTC.

The code can be used only by players who haven't yet redeemed it on any other server.

:engine1: NL01 Stoomketel :engine1: NL201 Euromast :engine1: M1.201 Scandinavia :engine1: ES201 El Escorial :engine1: