Ben je een genie? Kraak dan de code!

• Beste spelers,

Tijdens recent onderhoud in een van de remises merkten we iets heel speciaals op! Achter een zware kast verscheen een oude wagenplaat. De plaat was bedekt met stof maar was nog in zeer goede staat. De letters waren echter een beetje cryptisch.

We hebben enkele hints. Gebruik ze om te ontcijferen wat er op het bord staat, de tekst staat in het Engels.

Deze thread wordt gemodereerd en antwoorden worden gepubliceerd zodra de wedstrijd voorbij is. Meld de server waar je de prijs wenst te ontvangen bij je antwoord!

Veel succes!

Met vriendelijke groet,

Ashwin namens

Jouw Rail Nation

• THIS TRAIN WAS

CONSTRUCTED

IN THE CITY

LA ROCHELLE

= TGV

Server: NL201 Euromast

:engine1: NL01 Stoomketel :engine1: NL201 Euromast :engine1: M1.201 Scandinavia :engine1: ES201 El Escorial :engine1:

The post was edited 1 time, last by «DSnepke™»: Ik was nog niet klaar met mijn berichtje met de volledige oplossing, en plaatste hem iets te vroeg/snel. ().

• Er staat "this train was cohstructed in the city of La Rochelle". Ik neem aan dat het moet zijn constructed. Dan is het onderste horizontale streepje van het derde codeteken van dit vierde woord teveel.

• De illustrator had een letter verkeerd geplaatst. Bedankt voor de oplettende spelers die me hierop gewezen hadden, inmiddels is de correctie verwerkt.
    Beiden antwoorden zullen goedgekeurd worden.

PS Vergeten jullie de bonusvraag onder prijzen niet?

• This train was constructed in the city La Rochelle, in deze plaats worden de TGV treinen gemaakt.

naike

- - - - - - - - - - - - - - - - -:engine1::engine1::engine1: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

If a turtle doesn’t have a shell, is he homeless or naked?

• My answer:

Rail Nation
    This train was constructed in the city La Rochelle:
    TGV Atlantique, TGV-A or in dutch: De AGV afkorting van (Automotrice à Grande Vitesse) met een snelheid van 360 km/h. Automotrice à Grand Vitesse staat voor:
    hogesnelheidstrein zonder aandrijving door een locomotief

Flexi Belle NL02 Kolenkast (Express)

Flexi Belle NL02 Kolenkast (Express)

Be like a :engine1:; go in the rain, go in the sun, go in the storm, go in the dark tunnels!

The post was edited 3 times, last by Flexi Belle ().

• Op de plaat is het volgende te lezen:

This train was constructed in the city

La Rochelle

En het antwoord op de bonus vraag is de "Icarus" omdat dit een TGV trein is

Met vriendelijke groet,

Twentekoffieleut

P.S. speel momenteel op NL201, Euromast en zou hier de prijs willen ontvangen mits ik win