2nd video still not working

• At least that's the same on mobile. If you don't press 'collect' right away, it freezes and you have the watch the first 30 second blank screen countdown again.

And again. and again. and again,

Then after you finally were able to watch the second blank screens 30 second countdown, you again have to be quick to collect, otherwise, you can re watch the amazingly fun 2nd 30 second blank screen countdown again, and again, and again, and again ....

oh, what a fun game this has become, truly enjoyable :(

The entire video bonus system is now broken, both on web and on mobile. Good job.

If it ain't Dutch, it ain't much!

• don't know like others .....

me already what 4 -5 weeks ... with or without 3 part ad blocker ~ 5 - 7 sec. don't open videos.

and then after the last Chrome upgrade

sometimes disappears indefinitely time on the next step in the process after the video .....

p.s. used google translate

• Was bedeutet diese Meldung, was ist das für ein Video, das mein Browser nicht abspielen kann?

Bildschirmfoto 2020-07-05 um 09.57.08.png

Warum bricht die Werbung für "Listerine" nach kurzer Zeit ab und es wird sofort ein anderes Video abgespielt, meistens eins von Travian.

Das Video für die "imodium" Werbung finde ich absolut daneben (wenn mich so ein Typ im Stau so anmachen würde, dann bräuchte er eher einen Kieferchirurgen statt was gegen Durchfall) und sechs mal hintereinander ist kaum zu ertragen.