Nieuwe industieen

• Met name meer afwisselde industrien ook bijvoorbeeld een paardenslachterij. ik ben al een week wakker door die beesten. zou een goed gevoel geven X/:sleeping:

Translation:-

"In particular, more varied industries, including, for example, a horse slaughterhouse. I've been awake for a week because of those animals. would make you feel good"

Surely you are not serious. This would be very offensive to many different groups. For example:- Most if not all of the English speaking world would find a horse slaughterhouse extremely offensive. All vegans and vegetarians would also be horrified. It might make you feel good, it would disgust very many others.

Different scenarios already have different industries. Try some other scenarios. But I doubt any will slaughter horses!.

Tonight i will have nightmares. <X

Translation:-

Je bent toch zeker niet serieus. Dit zou voor veel verschillende groepen erg aanstootgevend zijn. Bijvoorbeeld: - De meeste, zo niet alle Engelssprekende wereld zou een paardenslachthuis buitengewoon aanstootgevend vinden. Alle veganisten en vegetariërs zouden ook geschokt zijn. Het zou je misschien een goed gevoel geven, het zou heel veel anderen afschuwelijk maken.

Verschillende scenario's hebben al verschillende industrieën. Probeer een aantal andere scenario's. Maar ik betwijfel of iemand paarden zal slachten!.

Vannacht zal ik nachtmerries hebben. <X

In this world there is nothing softer or thinner than Water.

But to compel the Hard and Unyielding it has no equal.

(Lao-Tse)

• Is this a Dutch speaking thread?

Is dit een Nederlands draadje?

ja dit is de Nederlandse ideeën/wensen/suggestie topic

Volgens mij toch niet echt met de Engelse vlag die aan dit draadje hangt :/

- I think not because of the English flag -

Vraag me trouwens wel af waar het openingsbericht van Kilometerteller1 is :?:

- Wondering where the openingsmessage of this topic (from Kilometerteller1) has gone? -

Edit: english translations

:Train: NL01 Stoomketel

:Train:  NL201 Euromast

:Train: COM202 Loch Ness *

:Train: ES201 El Escorial *

:Train: M1.201 Scandinavia *

* played my last round at this server, due to

:thumbdown: RN'S LACK OF DECENT BUG FIXING :thumbdown:

• If Roshwen and Spoordijk hadn't replied I wouldn't have checked the flag and so I also would have said this was a Dutch topic ^^

:Train: NL01 Stoomketel

:Train:  NL201 Euromast

:Train: COM202 Loch Ness *

:Train: ES201 El Escorial *

:Train: M1.201 Scandinavia *

* played my last round at this server, due to

:thumbdown: RN'S LACK OF DECENT BUG FIXING :thumbdown:

• it wasn't a nice message to keep.

:engine1::engine1::engine1:

Work for a cause

Not for applause

Live life to express